Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej len „VOZP“) upravujú práva a povinnosti medzi Prevádzkovateľom zariadenia AlpaCafé Košice a Klientom (ďalej len „Prevádzkovateľ, Klient alebo zmluvné strany“) pre zmluvy o službách uzatvárané na diaľku (ďalej len „zmluva“).
Čl. I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
Pre účely tejto zmluvy sa Klientom rozumie každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vyplnila a odoslala rezervačný formulár prostredníctvom online rezervácie na webovej stránke alpacafe.sk a obdržala oznámenie o prijatí rezervácie od prevádzkovateľa.
Zariadením AlpaCafé Košice (ďalej len „alpacafe“) sa rozumie prevádzka občianskeho združenia:
O.Z. Alpaca Therapy
Sídlom: Zinková 1291/10 04017 Košice – mestská časť Barca
Zastúpené: Mgr. Suzanne Latránová
IČO: 55925936
Registrácia: 12. marca 2024
Čl. II. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je poskytnutie služieb Prevádzkovateľom na základe online rezervácie uskutočnenej prostredníctvom webovej stránky alpacafe.sk.
Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť Klientovi zvolené služby na dobu určenú v rezervačnom formulári.
Klient sa zaväzuje zaplatiť Prevádzkovateľovi cenu za poskytnuté služby.
Čl. III. Rezervácia
Rezervácia sa uskutočňuje prostredníctvom online rezervačného formulára (ďalej len „rezervácia“) na webovej stránke alpacafe.sk.
Klient si vyberie spomedzi aktuálne dostupných aktivít podľa svojich požiadaviek (dátum, čas, počet osôb atď.).
Pre vykonanie rezervácie je Klient povinný pravdivo vyplniť všetky požadované údaje.
Po odoslaní rezervácie a úhrade ceny za služby (viď Čl. IV) bude Klientovi na jeho e-mail doručené potvrdenie rezervácie s rezervačným číslom.
Rezervácia sa stáva záväznou pripísaním platby na účet Prevádzkovateľa.
Čl. IV. Platobné podmienky
Cenník služieb je zverejnený na webovej stránke alpacafe.sk.
Klient je povinný zaplatiť cenu rezervovaných služieb v plnej výške v rámci online rezervácie prostredníctvom platobnej brány (Tatrapay+).
Zadaním údajov kreditnej/debetnej karty a odoslaním rezervácie Klient vyjadruje súhlas so stiahnutím príslušnej sumy v prospech Prevádzkovateľa.
Akceptované sú karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
Klient splnomocňuje Prevádzkovateľa na overenie údajov o platobnej karte v príslušnej banke.
Čl. V. Zmena, zrušenie a odstúpenie od zmluvy
Zmeny rezervácie je možné uskutočniť emailom alebo telefonicky po uvedení rezervačného čísla. Kontakt: info@camp-kosice.sk
Prevádzkovateľ nie je povinný zmenu akceptovať, najmä ak to nedovoľujú kapacitné alebo organizačné dôvody. Klient v takom prípade nemá nárok na náhradu škody.
Storno podmienky:
- Zrušenie rezervácie viac ako 7 dní vopred: bez poplatku
- Zrušenie rezervácie 7 – 3 dni vopred: 50 % z ceny
- Zrušenie rezervácie 3 – 0 dní vopred alebo nedostavenie sa: 100 % z ceny
Prevádzkovateľ môže storno poplatok odpustiť v mimoriadnych prípadoch (napr. úmrtie, choroba), ak Klient predloží relevantné dôkazy.
V prípade zrušenia alebo odstúpenia Prevádzkovateľ započíta prípadné pohľadávky voči už uhradenej sume a rozdiel vráti na účet Klienta do 30 pracovných dní. Bankové poplatky znáša Klient.
Prevádzkovateľ môže od zmluvy odstúpiť, ak Klient napriek výstrahe porušuje dobré mravy alebo podmienky zmluvy.
Čl. VI. Zodpovednosť
Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratené či zabudnuté veci v areáli AlpaCafé ani za škody vzniknuté mimo areálu.
Klient zodpovedá za škody spôsobené na majetku AlpaCafé podľa platnej legislatívy.
Za osoby, za ktoré nesie zodpovednosť (napr. deti), zodpovedá aj za nimi spôsobené škody.
Náhradu škody je Klient povinný uhradiť najneskôr v deň ukončenia služby.
V prípade omeškania má Prevádzkovateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % denne z dlžnej sumy.
Čl. VII. Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok je vydaný podľa zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.
Klient má právo reklamovať služby s nedostatkami bez zbytočného odkladu. Reklamáciu uplatňuje u zodpovedného pracovníka a predloží doklad o kúpe (napr. faktúru, objednávku).
Vedúci prevádzky alebo ním poverená osoba je povinná po preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie.
Všeobecné a zmluvné podmienky účasti na podujatiach AlpacaTherapy o.z.
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tieto Všeobecné a zmluvné podmienky (ďalej len „Podmienky“) upravujú práva a povinnosti účastníkov (ďalej len „Účastník“) pri účasti na aktivitách, podujatiach a programoch organizovaných občianskym združením AlpacaTherapy o.z., IČO: 55925936, so sídlom Zinková 1291/10, 040 17 Košice – mestská časť Barca (ďalej len „Organizátor“).
Organizátorom a zároveň výkonným predsedom a oprávnenou osobou konať v mene združenia je Mgr. Suzanne Latránová.
2. PRIHLÁSENIE NA AKTIVITU
2.1. Prihlásenie na aktivitu sa vykonáva prostredníctvom webovej stránky Organizátora, e-mailom alebo telefonicky.
2.2. Odoslaním prihlášky Účastník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Podmienkami a v plnom rozsahu s nimi súhlasí.
3. PLATBA A STORNO PODMIENKY
3.1. Účasť na podujatí je podmienená úhradou poplatku, ktorého výška je uvedená pri konkrétnej aktivite.
3.2. Poplatok je možné uhradiť vopred prevodom na účet alebo na mieste v hotovosti, podľa pokynov Organizátora.
3.3. V prípade zrušenia účasti menej ako 24 hodín pred dohodnutým termínom má Organizátor právo požadovať úhradu celej sumy.
3.4. Organizátor si vyhradzuje právo zmeniť termín alebo program z dôvodu nepriaznivého počasia, zdravotného stavu zvierat alebo iných nepredvídateľných udalostí. V takom prípade bude ponúknutý náhradný termín alebo vrátenie poplatku.
4. ZODPOVEDNOSŤ A BEZPEČNOSŤ
4.1. Účastník berie na vedomie, že sa aktivít zúčastňuje na vlastné riziko.
4.2. Účastník je povinný dodržiavať pokyny Organizátora a správať sa s ohľadom na zvieratá a iných účastníkov.
4.3. Organizátor nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným správaním účastníkov alebo nedodržaním pokynov.
4.4. Deti do 15 rokov sa môžu zúčastniť aktivít len v sprievode dospelej osoby, ktorá za ne preberá plnú zodpovednosť.
5. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
5.1. Účastník súhlasí so spracovaním osobných údajov za účelom organizácie aktivít, kontaktovania a vedenia evidencie v súlade s platnou legislatívou.
5.2. Osobné údaje nebudú poskytnuté tretím stranám bez výslovného súhlasu účastníka.
5.3. Fotografie a videá z podujatí môžu byť použité na marketingové účely (sociálne siete, webstránka), pokiaľ účastník vopred nepožiada o ich nepoužitie.
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
6.1. Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Organizátora.
6.2. Organizátor si vyhradzuje právo na ich zmenu, pričom aktuálne znenie je vždy dostupné na webovej stránke.
6.3. Vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
6.4 Tieto VOZP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 22.5.2025.
AlpacaTherapy o.z.
Mgr. Suzanne Latránová – predseda združenia
Zinková 1291/10, 040 17 Košice – mestská časť Barca
IČO: 55925936