Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej len „VOZP“) upravujú práva a povinnosti medzi Prevádzkovateľom zariadenia AlpaCafé Košice a Klientom (ďalej len „Prevádzkovateľ, Klient alebo zmluvné strany“) pre Zmluvy o službách uzavierane na diaľku (ďalej len „zmluva“).
Čl. I.
Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
- Pre účely tejto zmluvy sa Klientom rozumie každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vyplnila a odoslala rezervačný formulár prostredníctvom online rezervácie na webovej stránke alpacafe.sk a obdržala oznámenie o prijatí rezervácie od prevádzkovateľa.
- Zariadením AlpaCafé Košice (ďalej len „alpacafe“) sa rozumie prevádzka spoločnosti
HEST CO spol. s r.o.
Zinková 10, 040 17 Košice
Zastúpená: Ing. Henrich Tománek
IČO: 47 155 957
IČ DPH: SK 2023767988
Zapísaná: OR Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka číslo 32305/V
Čl. II
Predmet zmluvy
- Predmetom zmluvy je poskytnutie služieb Ubytovateľom na základe online rezervácie uskutočnenej prostredníctvom webovej stránky alpacafe.sk.
- Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť Klientovi zvolené služby na dobu určenú v rezervačnom formulári.
- Klient sa zaväzuje zaplatiť Ubytovateľovi cenu za poskytnuté služby.
Čl. III.
Rezervácia
- Rezervácia sa uskutočňuje prostredníctvom online rezervačného formulára (ďalej len „rezervácia“) na webovej stránke alpacafe.sk.
- Pri rezervácií má Klient možnosť vybrať si ktorúkoľvek z aktuálne voľných aktivít v AlpaCafé, podľa zadaných požiadaviek (dátum konania sa aktivity,
čas konania sa aktivity, počet osôb a pod.). - Pre vykonanie rezervácie je Klient povinný, v rámci registračného formulára, pravdivo uviesť všetky požadované informácie.
- Po odoslaní rezervácie, jej uhradení podľa čl. IV týchto VOZP a preverení uvedených údajov o Klientovi mu bude bezodkladne zaslané, na ním uvedenú emailovú adresu, potvrdenie rezervácie s uvedením rezervačného čísla.
- Rezervácia sa stáva záväznou pripísaním peňažných prostriedkov na účet Prevádzkovateľa.
Čl. IV
Platobné podmienky
- Cenník služieb za aktivity a ďalšie služby je k nahliadnutiu na webovej stránke alpacafe.sk.
- Cenu za služby rezervované Klientom prostredníctvom online rezervačného formulára je Klient povinný uhradiť v plnej výške pri online rezervácií a to prostredníctvom služby Platba platobnou kartou (CardPay).
- Od Klienta je pri online rezervácií požadované číslo kreditnej/debetnej karty. Odoslaním rezervácie Klient dáva súhlas na realizáciu úhrady za rezervované služby v plnej výške v prospech Prevádzkovateľa (stiahnutím celkovej ceny za služby z účtu Klienta) a oprávňuje Prevádzkovateľa na realizáciu tejto úhrady. Celková cena za služby je ihneď zúčtovaná na spracovanie v prospech bankového účtu Prevádzkovateľa.
- Klient splnomocňuje Prevádzkovateľa na overenie si poskytnutých informácií o kreditnej/debetnej karte v príslušnom call – centre banky alebo spoločnosti, ktorá kreditnú kartu vydala.
- Pri úhrade ceny za služby sú akceptované tieto druhy kariet: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
Čl. V.
Zmena, zrušenie a odstúpenie od zmluvy
- Akékoľvek zmeny záväznej rezervácie zo strany Klienta je možné uskutočniť telefonicky alebo emailom, po zadaní čísla rezervácie pridelenom a Klientovi zaslanom po pripísaní peňažných prostriedkov za ubytovanie na účte Prevádzkovateľa. Kontakt na uskutočnenie daných zmien – email: info@camp-kosice.sk.
- Pokiaľ však Klient požaduje zmenu záväznej rezervácie, ktorej nie je možné z kapacitných alebo iných prevádzkových dôvodov vyhovieť, Prevádzkovateľ uskutoční všetky potrebné kroky za účelom vyhovenia požiadavkám Klienta, avšak Prevádzkovateľ nie je povinný požiadavke Klienta na zmenu záväznej rezervácie vyhovieť a Klientovi nevzniká nárok na náhradu škody či akékoľvek iné plnenie zo strany Prevádzkovateľa z dôvodu nemožnosti zmeny záväznej rezervácie.
- V prípade odstúpenia Klienta od zmluvy a zrušenia záväznej rezervácie vzniká Prevádzkovateľovi nárok na storno poplatok nasledovne:
- Klient je oprávnený, bez udania dôvodu, odstúpiť od zmluvy do 7 dní pred začatím danej akcie.
- zrušenie rezervácie viac ako 7 dní pred začatím termínu plnenia bez poplatku
- zrušenie rezervácie 7 – 3 dní pred začatím termínu plnenia 50% z celkovej ceny
- zrušenie rezervácie 3 – 0 dní pred začatím termínu plnenia 100% z celkovej ceny za ubytovanie
- V prípade, ak sa Klient nedostaví, bez akejkoľvek predchádzajúcej komunikácie, na termín začatia plnenia služby má Prevádzkovateľ nárok na storno poplatok vo výške 100% z celkovej ceny za služby.
- V prípade odstúpenia alebo čiastočného odstúpenia Klienta od zmluvy, zrušenia alebo čiastočného zrušenia rezervácie alebo nedostavenia sa je Prevádzkovateľ oprávnený vzdať sa nároku na úhradu storno poplatku, ak daná situácia nastala v mimoriadnych prípadoch (napr. úmrtie, choroba, postihnutie živelnou pohromou a pod.) a Klient predloží dôveryhodný dôkaz o vážnej príčine odstúpenia alebo čiastočného odstúpenia od zmluvy, zrušenia alebo čiastočného zrušenia rezervácie či nedostavenia sa.
- Klient potvrdením objednávky a vyjadrením súhlasu s týmito VOZP súhlasí a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ je oprávnený, v prípade odstúpenia alebo čiastočného odstúpenia Klienta od zmluvy a zrušenia alebo čiastočného zrušenia rezervácie alebo nedostavenia sa, jednostranne započítať pohľadávku Klienta na vrátenie Klientom uhradenej ceny za ubytovanie pri uskutočnení online rezervácie služieb voči pohľadávke Prevádzkovateľa na úhradu storno poplatku vo výške uvedenej v týchto VOZP a to vo výške, v ktorej sa tieto pohľadávky kryjú, pričom sumu presahujúcu vzájomné pohľadávky Klienta a Prevádzkovateľa v prospech Klienta uhradí Prevádzkovateľ Klientovi bezhotovostným bankovým prevodom na bankový účet Klienta, z ktorého bola realizovaná úhrada ceny za ubytovanie pri online rezervácii služby, a to do 30 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni odstúpenia alebo čiastočného odstúpenia Klienta od zmluvy a zrušenia alebo čiastočného zrušenia rezervácie alebo nedostavenia sa. Bankové poplatky spojené s vrátením ceny za ubytovanie Klientovi znáša Klient.
- Prevádzkovateľ môže od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby odstúpiť, ak Klient na prevádzke aj napriek výstrahe hrubo porušuje dobré mravy alebo inak hrubo porušuje svoje povinnosti zo zmluvy.
Čl. VI.
Zodpovednosť
- Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratené alebo zabudnuté veci v areály AlpaCafé.
- Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody, ktoré boli Klientovi spôsobené mimo areálu AlpaCafé.
- Za škody spôsobené na zariadení resp. inventári AlpaCafé zodpovedá Klient podľa príslušných platných právnych predpisov. V prípade poškodenia alebo zničenia majetku AlpaCafé je Prevádzkovateľ oprávnený na náhradu škody v hodnote zničeného inventáru. Zodpovedný zástupca zodpovedá za škody spôsobené neplnoletými osobami, za ktoré je zodpovedný, ako aj za škody spôsobené osobami, ktoré sa nachádzajú v priestoroch prevádzky.
- V prípade spôsobenej škody Klientom na majetku Prevádzkovateľa, je Klient povinný uhradiť náhradu vzniknutej škody najneskôr v deň skončenia služby. V prípade, ak Klient odmietne uhradiť vzniknutú škodu, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať Klientovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% denne z dlžnej sumy za každý deň omeškania. Uhradením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Prevádzkovateľa na náhradu spôsobenej škody.
Čl. VII.
Reklamačný poriadok
- Na zabezpečenie správneho postupu pri uplatňovaní reklamácie, nedostatkov na službách a tovaroch predávaných a poskytovaných v AlpaCafé ustanovujeme tento reklamačný poriadok na základe zákona č. 250/2007 Z.z. z o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
- Ak klient zistí, že poskytnuté služby vykazujú nedostatky v kvalite či rozsahu poskytnutých služieb, má právo tieto nedostatky reklamovať.
- Reklamáciu je Klient povinný riešiť bez zbytočného odkladu po zistení nedostatku.
- Klient uplatňuje reklamáciu u zodpovedného pracovníka.
- Klient pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o zakúpení služby (kópia objednávky, faktúry a pod.).
- Vedúci prevádzky alebo ním poverený pracovník je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, alebo v stanovenej lehote.
- Prevádzkovateľ je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
Čl. VIII.
Ochrana osobných údajov
- Prevádzkovateľ AlpaCafé HEST CO spol. s r.o. Zinková 10, 040 17 Košice, IČO: 47 155 957 vykonáva spracúvanie osobných údajov v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. v aktuálnom a platnom znení (ďalej len „Zákon“).
- Prevádzkovateľ AlpaCafé HEST CO spol. s r.o. spracúva osobné údaje Klientov za účelom rezervácie, predaja využívania služieb Klientami v AlpaCafé prevádzkovateľa a kontroly ich využívania. Osobné údaje sú spracúvané po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu spracúvania – rezervácie, predaja využívania služieb Klientami v AlpaCafé a kontroly ich využívania, avšak maximálne po dobu dvoch rokov od zberu týchto údajov. Osobné údaje spracúvané na účel rezervácie, predaja využívania služieb Klientami v AlpaCafé a kontroly ich využívania sú prevádzkovateľom spoločnosťou HEST CO spol. s r.o. spracúvané na základe § 10 ods. 3 písm. b) zákona bez súhlasu dotknutých osôb.
- Klient poskytuje súhlas so spracovaním osobných údajov dobrovoľne, bol poučený o svojich právach v zmysle §28 až 30 zákona sprístupnením týchto ustanovení zákona, pričom tento súhlas môže kedykoľvek odvolať písomnou žiadosťou na adresu prevádzkovateľa.
Čl. IX.
Osobitné ustanovenia
- V prípade nejasností, ktoré vzniknú pri online rezervácií, je Klient oprávnený obrátiť sa na prevádzkovateľa emailom: alpacafe.sk.
- Zmluvné strany prehlasujú, že ich zmluvná voľnosť a právna spôsobilosť nie je obmedzená a nie sú im známe žiadne skutočnosti, ktoré by túto zmluvnú voľnosť obmedzovali.
- Zmluvné strany vyhlasujú, že zmluva nebola uzavretá v tiesni a za nápadne nevýhodných podmienok, ani v omyle a pred rezerváciou služieb si VOZP Klient riadne prečítal, všetky ustanovenia VOZP sú mu jasné a zrozumiteľné, obsahu VOZP porozumel, na znak čoho pristúpil k rezervácií služiev prostredníctvom rezervačného formulára.
- Tieto VOZP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 29.02.2024.