Rezervácie.
Vitajte v našom rezervačnom systéme!



ⓘ 🗓 Sme otvorení celoročne! No spots left = plne obsadené. 1 spot = 1 osoba. Aktivity plánujeme mesiac dopredu – uverejníme ich stále počas prvého dňa v mesiaci. Kalendár môže byť aktualizovaný aj priebežne počas mesiaca. Pri vytváraní rezervácie na mobile či tablete, odporúčame otočiť obrazovku na šírku pre lepšie zobrazenie rezervačného kalendára.
ⓘ ⏰ Waiting list nájdete nižšie. Vyplnením waiting list formuláru nezaručujeme miesto na vybranej akcii. Waiting list slúži iba na zanechanie Vašich kontaktných údajov a preferencií – ak by sa uvoľnilo nejaké miesto tak Vás budeme kontaktovať. Waiting list = „čakačka“, „poradovník“.
ⓘ 🚼 Deti do 3 rokov majú vstup zdarma – stačí ak do poznámky pri vytvorení rezervácie uvediete počet detí do troch rokov.


✱ Ako si vytvorím rezerváciu?
Poďme si spolu vytvoriť rezerváciu na konkrétny termín, krok za krokom…
- Pozorne si pozrite informácie o jednotlivých aktivitách a vyberte si takú, ktorá Vám vyhovuje najviac.
- Vyberte si neobsadený termín, ktorý Vám najviac vyhovuje.
- Označte počet osôb a vyplňte dané údaje.
- Po úspešnej platbe obdržíte e-mail s potvrdením, ktoré slúži ako vstupenka.
- Tešíme sa na Vás!
✱ Storno podmienky
7+ dní pred začatím akcie
Zmena termínu zdarma, alebo 100 % vrátenie peňazí.
Ak si nový termín nevyberiete hneď, dostanete voucher platný 3 mesiace.
3 – 6 dní pred začatím akcie
Pokúsime sa nájsť náhradníkov – ak sa nám to podarí, ponúkneme Vám zmenu termínu alebo 100% vrátenie peňazí. Ak náhradníkov nenájdeme, poskytneme vám voucher vo výške 50 % z celkovej ceny.
Menej než 2 dni pred akciou
V prípade zrušenia rezervácie do 48 hodín pred začiatkom alebo nepríchodu si účtujeme plnú cenu rezervácie.
✱ Rezervácie sú prenosné
Ak sa nemôžete zúčastniť, môžete svoju rezerváciu darovať niekomu inému. Stačí nám vopred napísať meno nového návštevníka.
✱ Zlé počasie alebo iné vyššie moci
Ak by sme museli udalosť zrušiť z našej strany (napr. extrémne počasie, zdravotné dôvody u zvierat), ponúkneme vám nový termín alebo plnú refundáciu.
✱ „Ako urobím storno?„
Prejdite do sekcie ‚Kontakt‘ kde nájdete náš Kontaktný formulár. Po vyplnení tohto formuláru Vám odpíšeme prostredníctvom e-mailu. Odpovedať sa stále snažíme čo najskôr, no každú požiadavku riešime individuálne preto nám to môže chvíľku trvať, za čo sa vopred ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie. Ak je Vaša požiadavka či otázka urgentná, môžete sa na nás obrátiť aj na našom telefónnom čísle.